26 Ağustos 2010 Perşembe

Efendim bloguma Karadeniz yazılarıyla başladım malumunuz ve son olarak 15 Ağustos'ta Sümela Manastırı'nda yapılan tarihi ayin yazdım ve Karadeniz'e bir son verdik. İnşallah Karadeniz hakkında güzel fikirler vermişimdir sizlere.

Bu gezi boyunca sizlere Karadeniz'in güzelliklerini gittiğinizde yapabileceğiniz şeyleri analtmaya çalıştık.
Samsun'da OBA Lokantası'nda
Ordu'da Dıgı'nın Yeri'nde
Trabzon'da herhangi bir esnaf lokantasında
Rize'de Lale Restaurant'da
Artvin'de daldan kopardığınız ile doyabilirsiniz

Bütün gezi boyunca (altınızda araba varsa tabi) Trabzon Yomra Kanuni Yükseköğretim Öğrenci Yurdu'nda kalarak gezinizi yapabilirsiniz.

Bu kısssssacık bilgilerden ve hatırlatmadan sonra burdan sonraki yazılarımda neler yapacağıma geçiyorum 

Efendim bilen bilir ölümüne gezerim sevmem oturmayı biyerde. Otobüsü uzun yol dışında çok nadir kullanırım yürümek forever yani ;) Pazar günleri muhakkak biryere gitmem gerekir yoksa kıçım kaşınır :D

Bu düşünce çerçevesinde İstanbul'da yaşadığım 4 yıl boyunca edindiğim gezi rotalarını (havalı bir tabir olsun) sizlerle paylaşmak istiyorum. Ramazandan sonra başlamayı düşünüyorum çünkü okul mokul falan açıkcak ya bide millet bayrama gider gelir burda olur yani ;) Burda olunulsun millet görsün "aha bi görem lan desin" diye öyle düşünüyorum.

Yaklaşık bi 13-15 günlük dönemde buralarda olcam ama bişeyler yazmam heralde. Yazarsam da haberiniz olur zaten :D

İLK YAZIM ÇOK İLGİNÇ BİR GÜZERGAH ÜZERİNDEN GALATA ve TAKSİM ARASI OLACAK
Sahne senin İstanbul

0 yorum:

En çok okunanlar