9 Aralık 2013 Pazartesi

Niamey küçük çarşısında bir baharatçı



Küçük ayaklara dikkat :) 



Siesta vaktinde hamallar


Gol sevinci 






Kendilerini "Osmanlı" olarak nitelendiren İstanbuleva halkının yaşadığı Agadez bölgesinin Sultanı İbrahim Umarou ile Türk Büyükelçi Hasan Ulusoy


Assama derneği ve Tika'nın Türk köyünde açtığı okulda kızlar


Sıcaktan kaçan cemaat namazı ağaç gölgesinde kılmış 




Örtmen zili çaldı goşun

Köy minibüsü dedikleri :)


Çamaşırdan dönen kadınlar



Tuareglerde erkekler kapalı kadınlar açık









Şu küçük kız yanındaki büyük kızın çocuğu. 18 yaşındaki bu kız Fistül hastası. Yani rahmi yırtık. Dikiş diktiği yer ise hastanenin bahçesi. İdrarlarını tutamadıkları için altlarına kaçıran ve koktukları gerekçesiyle hem hastaneden hem aileden dışlanan bu kızlar hastane bahçesinde yatıp kalkıyor, kıyafetlerini burada dikiyor. 

Nijer Başbakanı ve ben

Agadez Sultanı ve ben


O bir Tuareg :)



2 yorum:

Hakan KURT dedi ki...

çok güzeldi keşke bende orda olsaydım en ironik olan ise o kadar yokluğun içinde insanlar çok mutlu gözüküyor gözlerinde inanılmaz bir parıltı var hayran kaldım doğrusu senin gözündeki parıltıyı da atlamıyorum

Unknown dedi ki...

bambaska bir dunya...bambaska hayatlar ve hayat anlayislari....
senin fotograf karelerine yansiyan ise; yoklugun icinde pirildayan gozler...
orada bulunmana cok imrendim :)

En çok okunanlar