2 Ekim 2011 Pazar

Değerli arkadaşlar,

Ben okuldaki görevimden değil, MİHA’dan ayrılmam gereğini fakültenin dekanına bildirdim. Dekan bütün atölyeleri kendisine bağladı ve bunu resmi bir yazıyla bildirdi. Çok kısaca ifade etmem gerekirse, böyle çalışılamayacağını söyledim.

Miha’nın yıllar içinde bir geleneği oluştu; bu gelenek insanı, mutluluğu önceleyen, kimseyi dışarıda bırakmayan bir gelenekti. Birçok insan ajanstan çıkarak hayata atıldı. Üzüntümüz, o kadar yılda emeği geçen insanın düşünceleri alınmadan yapılan icraattır.

Sosyal paylaşım ağları yoluyla bir toplantı yaparak MİHA’nın ulaştığı son durumu sizlere anlatmak istedim; sessiz sedasız gitmeyi kendime yakıştıramadım, çünkü ajansta ne çok insanın emeği vardır.

Şu anda Beyoğlu’nda İletişim Araştırmaları Derneği’nin Gazeteciler Lokali’nin üstündeki odasındayız. Toplantıyı yarın (03.10.2011, saat 18.30) lokalde yapacaktık. Gelecek insanların sayısının 150’yi aştığını gördük.

Bu durumda lokale ve bizi ikinci kez ağırlayan İLAD’a zarar vereceğimizi düşünerek toplantıyı erteliyoruz.

Şu kadar yıl sonra şunu rica etme hakkına ulaştığımı düşünüyorum. Hepinize güzel bir toplantıyla veda etmek dileğindeyim; bunu gecikmeden yapalım. Önümüzdeki hafta (09.10-17.10.2011) bir üniversitede Almanya’da yedi mihalıyla bir atölye çalışması yapacağız.

Dönüşte buluşmak üzere.

İyiliklerle,

Kayıhan Güven

0 yorum:

En çok okunanlar