20 Aralık 2010 Pazartesi

Efendiiiim çarşamba öğlen Mısır'a gitmek üzere uçakta olacağım. Son hazırlıklar konulu yazılarım genelde "Hooop ben bilmem nereye gidiyooooom" amaçlıdır. Ayrıca Google blog'umu unutmasın gezide yazdığım yazılar aramalarda üstlere çıksın diyedir. Şimdi bu yazıyı yazmayıp direk geziden yazmış olsam Google algılayamıycak haliyle ve ikinci üçüncü yazımda algılıycak. Ama bu iyi oldu ;)

Efendim şimdi bizim rotamız şudur: İstanbul - Kahire (Cairo) - Aswan - Luxor - Kahire - İstanbul şeklinde. İstanbul - Kahire arasını uçakla gidiyoruz (ya ne olcaktı başka) burada 3 gün Sheraton Otelinde kalıyoruz. Üç gün boyunca Kahire, Giza geziyoruz. Çarşı pazar olsun firavun mumyası olsun efendime söyliyim cami olsun. Sonra Kahire'den  uçağnan Aswan'a gidiyoruz. Aswan çok taş memleket. Buradan büyük gezi gemisine biniyoruz 4 gün bu gemide Nil Nehri'nde yolculuk yapıyoruz ve Luxor'a gidiyoruz. Yol boyunca at gibi memleketler geziyoruz görüyoruz. Sonra atlayıp uçağa geri geliyoruz. Napıcaz amk orda mı kalcaz...