30 Aralık 2010 Perşembe

Yeahhh bugün piramitlere gidiyoruk. sabah 8-9 gibi uyancaz Emrah “Behlül kalk kalk. Saat 11 oldu kaçırdık bizi bıraktılar dedi” bir zırpladım yataktan saate bakmaya bi baktım saat 7. Ya Emrah yat zıbar dedim ya. Ama o an havada nasıl bir sis varmış onu gördüm de aklım durdu. Hiçbi yer gözükmüyo daha sonra açıldı yavaş yavaş tabi.
 
Neyse atladık araca bi şişko kadın geldi. Adı suad bizim rehbermiş. Ne kadınmış yahu o kaaa hızlı İngilizce o kaaa iletişimsizlik olmanhzz. Piramitler kafamda bir boşluk yani. Ayrıca ne bileyim sevemedim yahu kadını bizle ilgilenmedi gibi hissettim.
Piramitlerde de hış diye sis vardı aga çok zor görülüyo diğerleri. Yavaş yavaş kalktı Allahtan. Buradaki fotoğraflardan çok memnun kaldım bu arada :D Çok heycanlandım ama son derece uçuk bir durumdu. Dünyanın yedi harikasından biri aga gittik öptük süründük taş çaldık geldik bi tur attık her yerden foto.sunu çektik. Bi de bi tepe var hepsi gözüküyo oraya çıktık. Orası da taş gibiydi. Elimizi piramitin ucuna koyup foto fln çekildik klasik yani :P
Ortalıkta fotoğrafımı çek fln diye gezinen birsürü eleman var aman diyim dikkat edin para istiyolar vermezsen de bırakmıyolar. Deve at mat fln onları da çekmeyin bedava fln deseler dahi. Hatta bin foto çekin bedava derler. O da beleş değil :D
Buradan yolumuz sfenks. İtiraf edeyim ben 2-3 tane var zannediyordum :D Bir adet aslan baş varmış meğer. Burada kafamıza Yaser Arafat şalı aldık. Ama cidden sebebini anladım onun takılmasının. Serin tutuyo lan.
Sfenk mfenk tırt mekanlar değil aslında ama ne biliyim rehber yüzünden soğudum. Geliyoz sfenke takılın on dk sonra şuraya gelin diyo. Böyle iş mi olur.
Bizi koşturmalarının sebebini anladık meğer adamlar bizi anlaşmalı oldukları pahalı papirüsçü, parfümcü ve incik boncukçuya götürdü. Pahalı bi de ne alcam yani. Acıkmışım turkup kalcam yani. Yemeğe Allahtan şahane bi mekana gittik güvercin, garip mısır çorbaları, tatlıalr, içecekler fln yidik içtik. Han el Halili Bazaar diye biyer. Bizim kapalıçarşı gibi ama daha tırt. Alışveriş yapamadık burada işte bazı götler yüzünden ona kızdım çok. Neyse o konuya giremicem. Ama ucuz bi mekandı. Yani gidilinmeli görülünmeli ;) (google translate kullanan arkadaşlar için. You must go, you must see :D)
Yarın Kavalalı Mehmet Ali Paşa Camisi, Kahire Müzesi, Kahire Kulesi. Öptm ok kib aeo sçs bye :**













0 yorum:

En çok okunanlar